عذرا رسولى الحبيب

الأحد، ٢٠ يناير ٢٠٠٨

حوار مع السعاده

قيل للسعادة اين تسكونين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

(قالت (فى قلوب الراضين بقضاء الله

قيل فبما تتغذين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

قالت (من قوة ايمانهم

قيل فبما تدومين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

( قالت (بحسن ظنهم فى الله

قيل فبما تؤمنين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

(قالت "ان تعلم النفس ان لن يصيبها الا ما كتب الله لها

هناك ١٠ تعليقات:

رحــــيـل يقول...

حقا لن يصيبنا الا ماكتب الله لنا

لو كل الناس تعرف ده اكيد هنرتاح

خالص تحياتى وتقديرى

klmat يقول...

حوار جميل
فعلا مافيش اجمل من الرضا والايمان
ماقل ودل
ربنا يكرمك ويسعدك
تحياتى وحبى

Unknown يقول...

الحمد لله على كل حال
جميله الكلمات دى
سلميلى على بنوتك وبوسيهالى كتير

مي بهاء الدين يقول...

مدونة رقيقة لها طابع ديني أحببته
ألف مبروك
وفرصة سعيدة
:)

ابن حـجـر الـعـسـقـلانـى يقول...

كلمات قصيرات جميلات

أحييكى على التدوينة الجميلة

دنيتى الجميله يقول...

ra7eel
انا معاكى اكيد هنرتاح لو عرفنا السعاده بالشكل ده
وسعيده جدا بزيارتك
وياريت تتكرر وتنورينا
( زرونا تجدوا ما يسركم )
زهراء

دنيتى الجميله يقول...

klmat
اهلا اهلا بالحلوين السكندرين
شكرا ليكى على الدعاء الجميل
ولكى مثل ذلك
منورانى دايما يا رب
(زورونا تجدوا ما يسركم)
زهراء

دنيتى الجميله يقول...

لماضه
انتى الجميله
ومبروك يا احلى دكتوره للمره التانيه
وبنوتى هى اللى بتسلم عليكى وبتحبك كمان
يظهر اللمضين دمهم بيحن لبعض
زورونا تجدوا ما يسركم )
زهراء

دنيتى الجميله يقول...

maii omar
شكرا ليكى والحمد لله ان المدونه عجبت حضرتك
انا سعيده بأن المدونه حسست حضرتك
بالطابع دينى بس الصراحه انا مش مؤهله لكده لا علميا ولا عندى المعلومات الكافيه اللى اادر بيها عمل مدونه بشكل دينى راقى جميل
بس يمكن لانى كل كلمه وكل حرف كتبته فيها كان من قلبى وربنا يعلم ان نفسى كل واحد يستفيد من اى معلومه فيه زى ما انا استفد منها من قبل كده
علشان كده طلعت من القلب للقلب
ويا رب يجعل كل كلمه فى ميزان حسناتى
ويكون فيها الفايده كل انسان
وانا اللى سعيده انى اتعرفت على حضرتك
متحرمنيش بقى من زيارتك

دنيتى الجميله يقول...

ابن حجر العسقلانى
انا شاكره جدا لمرورك وتعليقك
وعجبتنى جدا استراحه الكاشفه وعلقه ام ابو العساقيل على البيض
ههههههههههه
وكانت فعلا استراحه فى وقتها بعد الاحجار ما اتعبتنى بجد انا تعبت للراجل ده من كتر الاحجار لدرجه انى مقدرتش اعلق عندك وقتها
هههههههههههههه